عصر بازار

استاندار آذربایجان شرقی:

٧۰درصد منابع مالی طرح ها ازمنابع غیردولتی تامین می شود

عصر اعتبار- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ٧۰ درصد منابع مالی مورد نیاز طرح های عمرانی استان از منابع غیردولتی تامین خواهد شد ، گفت: رویکرد مدیریت اجرایی استان بیشترین همکاری با بانک صنعت و معدن به صورت مشارکت و یا اعطای تسهیلات برای این طرح هاست.

٧۰درصد منابع مالی طرح ها ازمنابع غیردولتی تامین می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اسماعیل جبارزاده در دیدار با مدیرعامل این بانک با اشاره به تدوین سند تدبیر توسعه استان آذربایجان شرقی، گفت: همه طرح های پیش بینی شده در قالب این سند قرار گرفته اند و برای طرح های خارج از این سند، منابعی هزینه نخواهد شد.
    وی اظهارکرد: در صورت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن در این پروژه ها ، نسبت به بازپرداخت تسهیلات اعطا شده توسط بانک ، خود را متعهد می دانیم.
    جبارزاده با اشاره به اینکه بیشتر بانک ها به واسطه اعطای تسهیلات مسکن مهر از نظر منابع تسهیلاتی در خط قرمز قرار دارند ، گفت: با توجه به اینکه بانک صنعت و معدن از این طرح مستثنی است شرایط بهتری نسبت به دیگر بانک ها دارد و با توجه به رویکرد تخصصی می تواند گام های مثبتی در رونق تولید و اقتصاد کشور بردارد.
    وی با اعلام اینکه صاحبان صنایع استان برای اجرایی کردن طرح های خود در قالب سند تدبیر توسعه برای استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن هدایت خواهند شد، اظهارکرد: این بانک در زمینه عاملیت پروژه های دارای منابع فاینانس و همچنین گشایش اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگین استان می تواند همکاری کند.
    جبارزاده با اشاره به اینکه خط آهن تبریز - میانه از اولویت های استان آذربایجان شرقی است و در سفر هیات دولت به استان هم بخش عمده ای از اعتبارات در نظرگرفته شده برای این پروژه اختصاص یافت ، اظهارکرد: ریاست محترم جمهوری هم بر تکمیل زیرساخت و روساخت این پروژه تاکید دارند.
    وی با بیان اینکه زیرساخت این پروژه با استفاده از اعتبار اختصاصی در سفر رییس جمهوری به استان تکمیل می شود، پیشنهاد کرد: بانک صنعت و معدن در زمینه روساخت این پروژه همچنین در مرحله بعد برای راه اندازی قطار سریع السیر تبریز - میانه همکاری کند.
    استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: ما با وجود چالش های موجود بر اجرای طرح های ماندگار و تاثیرگذار در توسعه استان اهتمام داریم.
    مدیریت امور مشتریان و روابط عمومی باتک صنعت و معدن

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو